تور ترکیه

تور مشهد، تور کیش، تور استانبول، تور ترکیه، تور ارمنستان، تور مالزی، تور تایلند، تور دبی، تور قشم

تور ترکیه

تور مشهد، تور کیش، تور استانبول، تور ترکیه، تور ارمنستان، تور مالزی، تور تایلند، تور دبی، تور قشم

کاخ ییلدیز استانبول

کاخ ییلدیز استانبول

 

 

در تور استانبول 94 از این جاذبه توریستی دیدن کنید.کاخ ییلدیز به معنی کاخ ستاره می باشد و در سال 1880 به عنوان اقامتگاهی برای سلطان عبدالحمید دوم ساخته شد. در اواخر قرن نوزدهم میلادی سلطان عبدالحمید دوم کاخ دلمه باغچه را ترک و به این اقامتگاه آورده شد. این کاخ از دربارهای مختلف و یک مسجد تشکیل شده است. در تور استانبول 94 در این کاخ یکی از بزرگترین و مجلل ترین ساختمانهایی که سلاطین در آن اقامت داشته اند قرار گرفته که این ساختمان شاله نام دارد. این ساختمانها در داخل یک پارک قرار دارد که این پارک با گل هایی از نقاط مختلف دنیا تزیین شده است. حیات این کاخ یکی از زیباترین مناظر موجود از حاشیه تنگه بسفر است و مسافران تور استانبول از آن دیدن می کنند.در تور استانبول نوروز 94 از دیدن این جاذبه توریستی لذت خواهید برد.

 

 

کاخ ییلدیز استانبول

 کاخ ییلدیز استانبول

مطالب مرتبط:

 

معبد مدرن وانسانگ وارارام پاتایا

 

در تور تایلند نوروز 94 از این مکان دیدن کنید. معبد وانسانگ وارارام پاتایا مهمترین معبد پاتایا است که در سال 1976 ساخته شد. معماری این معبد الهام گرفته از معماری ژاپن، چین، هند، سوئیس و کشورهای دیگر می باشد و در این معبد کلاس های مدیتیشن برگزار می شود که کلاس ها به صورت روزانه هستند و طیف وسیعی از دوره های مختلف را در بر می گیرند. در کنار این معبد یک موزه چینی قراردارد که شامل آثار هنری با ارزش  کشور چین می باشد.در تور تایلند 94 این معبد در 12 کیلومتری جنوب پاتایا واقع شده و تنها 3 کیلومتر با باغ استوایی نانگ نوچ فاصله دارد و  نزدیک  کوه بودا می باشد. در اطراف این معبد باغ های زیبا، دریاچه های بزرگ و چندین ساختمان با معماری زیبا وجود دارد که این مکان را تبدیل به محیطی زیبا و تماشایی برای مسافران تور تایلند می کند.در تور تایلند 94 از دیدن این مکان لذت خواهید برد.

 

معبد وانسانگ وارارام پاتایا

معبد وانسانگ وارارام پاتایا

مطالب مرتبط:

هتل قائم کیش

 

در تور کیش نوروز 94 در این هتل اقامت خوبی خواهید داشت. هتل قائم کیش در مرکز جزیره  کیش واقع شده و به جاههای دیدنی و مراکز خرید نزدیک می باشد این هتل دارای ۲ ساختمان قدیمی و نوساز است که هر دو ساختمان از یک رستوران غذا سرو می کنند. این هتل دارای ۸۰ اتاق می باشند که همگی امکاناتیخچال، تلویزیون، اینترنت، سرویس ایرانی، ماهواره دارند. در تور کیش 94 در این هتل اقامت کنید.

امکانات هتل قائم کیش

یخچال، تلویزیون، سوئیت، رستوران، اینترنت، سرویس ایرانی، حمل و نقل، نمازخانه، لابی، ماهواره، کافی شاپ .

مسافران تور کیش 94  می توانند از امکانات متنوع این هتل استفاده کنند

 

 

هتل قائم کیش

هتل قائم کیش

مطالب مرتبط:

آرامگاه کنفوسیوس چین

آرامگاه کنفوسیوس

آرامگاه و پرستشگاه کنفوسیوس در کوفو ، استان شاندونگ، چین قرار دارد.این پرستشگاه بزرگترین و معروف ترین پرستشگاه کنفوسیوس در چین و شرق آسیا است. در سال ۱۹۹۴ آرامگاه و پرستشگاه کنفوسیوس و اقامتگاه خانواده کونگ در فهرست میراث جهانی یونسکو به ثبت رسید.در تور چین 94 از بازدید این مکان لذت ببرید.

 

 

معبد کنفوسیوس که " نخستین معبد چین" نامیده می شود بزرگترین عبادتگاه یاد بود این فیلسوف است. سال 478 قبل از میلاد یعنی دو سال پس از مرگ کنفوسیوس پادشاه کشور " لو " زادگاه کنفوسیوس را به عنوان معبد تجدید ساختمان کرد که در درون آن لباس و کلاه های کنفوسیوس و ظروف قربانی چیده شده و هر سال مراسم یادبود وی برگزار می شود.در تور چین نوروز 94 به دیدن این جاذبه توریستی بروید.

 

 


معبد کنفوسیوس دارای 9 قشر معماری یعنی دارای 9 حیاطی است که اتاقهای آن در اطراف قرار دارد و قصر " داچن " قصر سمت راست آن است.در تور چین 94 از دیدن این مکان لذت خواهید برد.

 

 

مطالب مرتبط:

 

آب انبارکیش

آب انبارکیش

 

مسافران تور کیش 94 در سفر به کیش از این مکان زیبا دیدن کنند.یکی از روشهای ذخیره آب آشامیدنی در قدیم الایام در جزیره کیش، ساخت آب انبار بوده است. در سال 1372 جهت جمع آوری آب های سطحی، یک آب انبار دو قلو با پنج بادگیر به سبک معماری سنتی یزدی در محل یک آب انبار باستانی در محدوده شهر حریره در نزدیکی مجموعه درخت سبز ساخته شد.با توجه به ساخت و سازهای کیش و از بین رفتن مسیر آبهای سطحی منتهی به آب انبارهای سنتی، این آب انبارها کاربری اصلی خود را از دست داد و امروزه از دستگاه های آب شیرین کن برای تهیه آب شیرین استفاده می شود. معماری خاص این بنا یاد آور ایام گذشته و برای گردشگران بسیار جالب و دیدنی است.

در تور کیش 94 به دیدن این مکان زیبا بروید.

 

 

مطالب مرتبط: