تور ترکیه

تور مشهد، تور کیش، تور استانبول، تور ترکیه، تور ارمنستان، تور مالزی، تور تایلند، تور دبی، تور قشم

تور ترکیه

تور مشهد، تور کیش، تور استانبول، تور ترکیه، تور ارمنستان، تور مالزی، تور تایلند، تور دبی، تور قشم

حمام خرم سلطان در استانبول

حمام خرم سلطان در استانبول

 

در شهر زیبای استانبول چندین حمام تاریخی و قدیمی وجود دارد که معروفترین آنها حمام بسیار زیبا و قدیمی خرم سلطان در ایاصوفیا در میدان سلطان احمد می باشد . این حمام معماری بی نظیری دارد که چشم را به خود خیره می کند.در تور استانبول پاییز 94 بهترین لحظات را سپری کنید.

این حمام در زمان سلطان سلیمان پادشاه عثمانی برای استفاده همسر ش خرم سلطان ساخته شده است .آرامگاه او در مسجد سلیمانیه، استانبول می باشد .این حمام قدیمی زیبا و با شکوه یک بار، باز سازی شده است و بعد از آن به عنوان مکان تاریخی توریستی در آمده است.در تور استانبول پاییز 94 میتوانید از این مکان زیبا لذت ببرید.

 

حمام خرم سلطان در استانبول

 

حمام خرم سلطان در استانبول

 مطالب مرتبط:

حمام خرم سلطان در استانبول

تور استانبول پاییز 94

قیمت تور استانبول

هتل های 4 ستاره استانبول

هتل اتمان امپریال استانبول چهار ستاره

هتل اتمان امپریال استانبول

هتل اتمان امپریال استانبول  به مراکز دیدنی مانند ایا صوفیه و گرند بازار و کاخ توپکاپی بسیار نزدیک می باشد و در مرکز شهر وقاع شده است. کلمه اتمان در واقع همان عثمان می باشد . خدمات و پرسنل و کیفیت و امکانات هتل بسیار خوب می باشد. زیرا هتل اتمان امپریال برای تور استانبول از جمله هتل های خوب استانبول می باشد. تنها نقطه ضعفی که هتل دارد این است که تاکسی تا مقابل درب هتل نمی تواند بیاید . صبحانه هتل مناسب و خوب است . اتاق های کوچکتر هتل قیمت پایین تری دارند . اتاقهای هتل اتمان امپریال برای مسافران تور استانبول پاییز 94 تمییز و مرتب و برای اقامت خانوادگی مناسب می باشد. شاید اتاق های کوچک هتل که از قیمت پایین تری برخوردار هستند کیفیت مورد نظر شما را نداشته باشند . رستوران زیبای گراند هتل در هتل با انواع غذاهای لذیذ و خوشمزه و متنوع آماده پذیرایی از مسافران و گردشگران تور استانبول پاییز 94 می باشد که سرو غذا در رستوران گراند هتل را به شما پیشنهاد می کنیم . امکانات دیگر هتل اتمان امپریال استانبول صبحانه رایگان , اینترینت پر سرعت و اتاق جلسه مجهز برای برگزاری کنفرانس و جلسات , سرو غذا در اتاق ها , سرویس برای گشت و گذار به مراکز گردشگری مهیا می باشد.

هتل تایتانیک سیتی استانبول

تایتانیک سیتی یک هتل نوساز است که درسال 2008 ساخته شده. عناصر معماری عثمانی در آن با مدرنیته ترکیب شده و به خصوص آن را به بیزنس‌من‌ها و تجار توصیه می‌کنیم. سرویسی که هتل در خصوص برگزاری امکانات برگزاری کنفرانس و جلیات اداری و کاری در اختیار مسافران تور استانبول پاییز 94 می‌گذارد در نوع خود بهترین است ، ضمن این‌که هتل 181 اتاق مجهز به تهویه‌ی مطبوع دارد. رسپشن بیست و چهار ساعته و صرافی، آسانسور و رستوران از دیگر امکانات هتل هستند. با پرداخت هزینه‌ی اضافی امکان استفاده از اینترنت و خشکشویی و ... هم به مسافر تور استانبول پاییز 94 داده می‌شود. همچنین هتل پارکینگ هم دارد. تایتانیک سیتی درست وسط میدان تقسیم واقع شده و تفاوت فرهنگی و تاریخی ِ موجود در استانبول به خوبی در آن نمایان است. دیدنی‌هایی مثل برج گالاتا، ایاصوفیه، کاخ توپکاپی و یک ایستگاه مترو هم در نزدیکی این هتل‌اند. مسافرانی که در تور استانبول پاییز 94 میتوانند از این هتل زیبا استفاده نمایند.

مهمانان می‌توانند از استخر سرپوشیده، حمام ترکی، سونا (با بخش ویژه‌ی بانوان)، جکوزی و حمام فنلاندی هتل استفاده کنند. همچنین با پرداخت هزینه‌ی اضافی امکان استفاده از ماساژ، حمام آفتاب و خدمات زیبایی نیز وجود دارد. علاقه‌مندان به تناسب اندام نیز می‌توانند از ورزش در باشگاه بدنسازی هتل لذت ببرند. بوفه‌ی کنار استخر هم پذیرای مهمانان است. در تور استانبول پاییز 94 از این هتل زیبا استفاده نمایید.

هتل تایتانیک سیتی استانبول

هتل تایتانیک سیتی استانبول

 مطالب مرتبط:
هتل اتمان امپریال استانبول
هتل تایتانیک سیتی استانبول
 تور استانبول پاییز 94قیمت تور استانبول


مراکز خرید دبی

مراکز خرید دبی

مرکز خرید اوتلت مال دبی

مرکز خرید اوتلت مال یکی از مراکز خرید بسیار خوب دبی می باشد که امکان تخفیف را در تمام طول سال به مشتریان خود می دهد . این مرکز انواع مختلفی از : پوشاک ، کیف و کفش ، جواهرات ، عطر و ادکلن و لوازم آرایشی ، لوازم منزل ، موبایل ، کامپیوتر و لپ تاپ ، لوازم ورزشی و .. با حدود 1200 برند معروف را شامل می شود که با تخفیف 30 تا 90 درصد به مشترین خود ارائه می دهد .در تور دبی پاییز 94 میتوانید بهترین کالاها را خریداری نمایید.

مرکز خرید اوتلت مال دبی

از امکانات این مرکز خرید می توان به شهر بازی آن به نام چاکی اشاره کرد که لحظات شادی را برای کودکان به وجود می آورد و همچنین رستوران چاکی نیز با ارائه غذاهای خوشمزه آماده پذیرایی از گردشگران تور دبی آذر 94 می باشد .

 

مرکز خرید عربین سنتر دبی

مرکز خرید عربین سنتر دبی

این مرکز خرید شامل دو طبقه و دارای 200 غرفه و فروشگاه می باشد . در این غرفه انواع کالاهای مختلف به فروش می رسد و گردشگران تور دبی آذر 94 می توانند کلیه مایحتاج خود را در این مرکز تهیه کنند . این مرکز دارای 4 رستوران و 6 کافی شاپ است که بازدیدکنندگان می توانند برای صرف غذا و استراحت به آنجا مراجعه کنند همچنین در این رستوران ها انواع غذاهای عربی و بین المللی ارائه می شود. از دیگر امکانات این مرکز خرید می توان به فضای بازی و سینما و پارکینگ بزرگ آن اشاره کرد که ظرفیت 500 خودرو را دارد .در تور دبی پاییز 94 میتوانید بهترین کالاها را خریداری نمایید.

مطالب مرتبط:

مرکز خرید عربین سنتر دبی

 

مرکز خرید اوتلت مال دبی

تور دبی پاییز 94

تور دبی آذر 94

رستوران های خوب دبی

رستوران های خوب دبی

رستوران کاسپین دبی

در این رستوران انواع غذاهای خوشمزه ایرانی سرو می شود . در این رستوران همچنین انواع نوشیدنی های ایرانی و قهوه نیز سرو می شود . گردشگران تور دبی آذر 94 می توانند برای صرف غذا به این رستوران مراجعه کنند و از خوردن غذاهای ایرانی آن لذت ببرند .

رستوران کاسپین دبی

 

فست فود شامیانا دبی

شامیانا اسم یکی از فست فودهای زنجیره ای در دبی می باشد که غذای هندی ارائه میدهد . این غذاها مخلوطی است از برنج ادویه دار و پیاز و سیب زمینی سرخ شده و جوجه های تندوری .مسافران تور دبی پاییز 94 میتوانند از این مکان زیبا استفاده نمایند. اصل این غذا برمیگردد به پنجاب که در مرز پاکستان و هند قرار دارد و تشکیل شده از مرغ سرخ یا برشته شده که ابتدا در ماست خوابانده می شود و سپس به آن ادویه تندوری ماسالا اضافه می کنند . ادویه تندوری ماسالا ادویه ای است که از ترکیباتی مانند : سیر ، زنجبیل ، زیره سبز ، فلفل قرمز و گارام ماسالا که خودش ترکیبی است از چند ادویه دیگر تشکیل شده است . گردشگران تور دبی آذر 94 که علاقه مند به غذاهای هندی هستند می توانند از غذاهای این فست فود میل کنند .

 فست فود شامیانا دبی

 

مطالب مرتبط:

تور دبی پاییز 94

تور دبی آذر 94

رستوران کاسپین دبی

فست فود شامیانا دبی


هتلهای سه ستاره مشهد

هتلهای سه ستاره مشهد

هتل هفت آسمان مشهد

این هتل سه ستاره تا حرم مطهر هفتصد کیلومتر فاصله دارد و تا فرودگاه 20 دقیقه فاصله دارد هتل دارای نه طبقه است دارای امکاناتی از قبیل پارکینگ، ترانسفر فرودگاهی، نمازخانه، لابی، کافی شاپ،یخچال، تلویزیون، سوئیت،اینترنت وایرلس،ترانسفر شبانه روزی حرم، صبحانه خوری ، رستوران و کافی شاپ است. مسافرانی که در هتل مشهد اقامت دارند میتوانند لحظات خوشی را تجربه کنند. 

هتل هفت آسمان مشهد

 

هتل تهران مشهد

این هتل سه ستاره در مساحتی به اندازه یاز ده هزار متر مربع واقع شده است این هتل در سال پنجاه دو تاسیس گردید و تا حرم مطهر پنج دقیقه فاصله دارد و دارای امکاناتی از قبیل یخچال، تلویزیون، سوئیت رستوران، اینترنت، نمازخانه، لابی، ماهواره، کافی شاپ سرویس فرنگی، سرویس ایرانی و پارکینگ است . مسافرانی که در این هتل مشهد اقامت دارند میتوانند بهترین لحظات را تجریه کنند.

 مطالب مرتبط:

هتل تهران مشهد

هتل هفت آسمان مشهد

تور لحظه آخری مشهد

تور مشهد پاییز 94