تور ترکیه

تور مشهد، تور کیش، تور استانبول، تور ترکیه، تور ارمنستان، تور مالزی، تور تایلند، تور دبی، تور قشم

تور ترکیه

تور مشهد، تور کیش، تور استانبول، تور ترکیه، تور ارمنستان، تور مالزی، تور تایلند، تور دبی، تور قشم

هتل شایلی کیش


هتل شایلی کیش

هتل شایلی کیش از هتل آپارتمان های ۳ ستاره تازه ساخت جزیره کیش است که در حد هتل های 4 ستاره کیش به حساب می آید. گردشگران عزیز تور کیش برای سکنا در کیش حتما هتل شایلی کیش را به عنوان یک هتل تاپ سه ستاره در نظر داشته باشند. این هتل نیز یکی از هتل های خوب و زیبای کیش است که مورد توجه شرکت های مسافرتی قرار گرفته و امکانات خوبی را نیز در اختیار مسافرانش قرار می دهد.اگر قصد سفر به کیش را دارید این هتل مکان مناسبی برای اقامت شما است.

هتل شایلی کیش

هتل شایلی کیش

هتل خیام کیش


هتل خیام کیش

هتل یک ستاره خیام کیش یک هتل ویلایی است که آماده پذیرایی از مهمانان تور کیش می باشد. این هتل نزدیک به اسکله تفریحی و ساحل می باشد که همین امر موجب شده است که مسافران تور کیش که علاقه ی زیادی به ساحل دارند این هتل را انتخاب می کنند. از طرفی این هتل به بازار مریم و ونوس هم نزدیک است. با انتخاب تور کیش امکان اقامت در این هتل برای شما گردشگران تور کیش فراهم می شود.

هتل خیام کیش

پذیرش هتل خیام کیش

هتل ستاره کیش


هتل ستاره کیش

هتل 2 ستاره, ستاره کیش رو بروی هتل داریوش کیش می باشد و از هتل های ساحلی کیش به شمار می رود که آماده پذیرایی از علاقه مندان تور کیش به هتل های ساحلی می باشد. اگر به هتل های ساحلی علاقه دارید و می خواهید سفری پر از خاطره را تجربه کنید با تور کیش همراه شوید تا امکان اقامت در این هتل برای شما مهمانان تور کیش فراهم می شود.

هتل دیدار کیش


هتل دیدار کیش

هتل دیدار کیش در منطقه بومی و محلی جزیره کیش به نام صفین بنا شده است و به مسجد جامع کیش نیز نزدیک است و آماده پذیرایی از شما مسافران تور کیش می باشد. این هتل از مرکز جزیره کیش دور است اما دلیل مهمی که باعث انتخاب این هتل توسط گردشگران تور کیش می باشد نزدیکی آن به اسکله تفریحی میرمهنا و همچنین ساحل است. هتل دیدار هتلی وابسته به مخابرات است که به تازگی به بهترین نحو بازسازی شده است. هتل دیدار سرویس هایی را برای رفت و آمد آسان مهمانان تور کیشبه مرکز جزیره و خرید کردن و تفریح در نظر گرفته است. با انتخاب تور کیش برای سفر به این جزیره دیدنی امکان اقامت در این هتل  برای شما و عزیزانتان فراهم می شود.

آدرس هتل دیدار کیش: جزیره کیش, صفین, بلوار نیایش, هتل یک ستاره دیدار.

هتل دیدار کیش

 اتاق هتل دیدار کیش

رستوران هتل دیدار کیش

هتل فارابی کیش


هتل فارابی کیش

هتل 2 ستاره فارابی کیش در خیابان سنایی آماده پذیرایی از مهمانان تور کیش می باشد. این هتل دارای 60 اتاق می باشد. هتل  دارای امکاناتی نظیر رستوران, کافی شاپ, ماهواره, ترانسفر فرودگاهی, خشکشویی, گشت شهری, آرایشگاه, چایخانه سنتی, کافی نت, مینی بار, صندوق امانات, تاک اسنوکر, خدمات گردشگری تور کیش. فاصله هتل فارابی تا فرودگاه جزیره کیش 10 دقیقه و با مرکز شهر 2 دقیقه می باشد. مسافران تور کیش که قصد سفر به کیش را دارند اقامت در هتل فارابی در لیست هتل های کیش  قرار بدهند.

هتل فارابی کیش