تور ترکیه

تور مشهد، تور کیش، تور استانبول، تور ترکیه، تور ارمنستان، تور مالزی، تور تایلند، تور دبی، تور قشم

تور ترکیه

تور مشهد، تور کیش، تور استانبول، تور ترکیه، تور ارمنستان، تور مالزی، تور تایلند، تور دبی، تور قشم

مرکز خرید اورینتال پلازا پکن چین

مرکز خرید اورینتال پلازا پکن چین

یکی دیگر از بهترین مراکز خرید برای مسافران تور چین ، مرکز خرید اورینتال پلازای شهر پکن است که بزرگ ترین شعبه مک دونالد را که مدیر آن یکی از میلیاردرهای هنگ کنگی است ، را در خود جای داده است . کالاهای ارائه شده در این مرکز تجاری شامل مایحتاج ، کالاها و سوغات مورد نظر خریدارن بوده و انواع پوشاک و البسه ، کفش و کیف ، ساعت و زیور آلات ، لوازم خانگی ، صوتی و تصویری و . . . را شامل می شود . در تور چین 94 میتوانید از این مرکز خرید استفاده نمایید. کسانی که برای خرید به این مرکز خرید مراجعه می کنند ، می توانند علاوه بر خرید از رستوران ها ، گالری و موزه ای که در آن قرار دارد نیز بازدید نمایند . در ضمن یکی از شعب سوپر مارکت معروف اوله نیز در مرکز خرید اورینتال پلازا قرار دارد .

مرکز خرید اورینتال پلازا

مرکز خرید اورینتال پلازا

مرکز خرید اورینتال پلازا

مرکز خرید اورینتال پلازا
مطالب مرتبط:
 مرکز خرید اورینتال پلازا پکن چینتور چین 94 

هتل آرامش کیش

هتل آرامش کیش

هتل آرامش کیش از جمله هتل های تمییز می باشد که مسافران تور لحظه آخری کیش از جمله مسافران هتل آرامش کیش می باشند که در یکی از مناطق گردشگری و تفریحی جزیره زیبای کیش قرار گرفته است. هتل آرامش کیش به بازارهای شهر بسیار نزدیک می باشد مانند : مرکز خرید ونوس و بازار مریم، مرکز خرید زیتون، بازار مرکز تجاری  می باشد و به مراکز تفریحی مانند: اسکله بزرگ تفریحی، سالن بولینگ مریم، مرکز ورزش دریایی ، موجب شده تا هتل آرامش کیش موقعیت ویژه ای داشته باشد. هتل آرامش کیش هتلی بسیار مناسب برای اقامت خانوادگی مسافران تورکیش شهریور 94 می باشد.

آدرس هتل آرامش کیش : جزیره کیش , میدان ساحل , مقابل مرکز خرید زیتون , هتل آرامش کیش

هتل آرامش کیش


هتل پارسیان کیش

هتل پارسیان کیش یکی از هتل های پر طرفدار کیش میباشد که با چشم اندازی زیبا و موقیعت مکانی منحصر به فرد در قلب جزیره کیش واقع شده است. هتل پارسیان کیش به سال 1374 در جزیره زیبای کیش راه اندازی شده که از لحاظ کیفیتی در درجه هتلهای 3 ستاره تاپ کیش میباشد. قرار گرفتن در میان دو بازار بزرگ، نزدیکی به 4 بازار معروف دیگر،فاصله بسیار کم با دریا، اسکله تفریحی و اماکن تفریحی در کنار امکانات و خدمات مناسب، سبب شده تا هتل پارسیان به یکی از معروف ترین هتل های جزیره کیش مبدل شود. مسافران لحظه آخری تور کیش میتوانند از هتل زیبا لذت ببرند. تمام اتاقهای هتل پارسیان به صورت سوئیت و بسیار تمیز و بزرگ میباشد.

امکانات رفاهی این هتل شامل:رستوران ،فست فود ،کافی شاپ ،سالن کنفرانس ،سالن زیبایى بانوان،سالن زیبایى آقایان ،خشک شویی ،اجاره اتومبیل ،کافی نت 

مسافران تور کیششهریور 94 میتوانند با اقامت در این هتل زیبا و مجهز لحظات خوش و آرامی را تجربه کنند.

هتل پارسیان

هتل پارسیان

هتل پارسیان

هتل پارسیان

هتل پارسیان

هتل پارسیان


هتل خورشید تابان مشهد

یکی از هتلهای تازه تاسیس مشهد، هتل 4 ستاره خورشید تابان است. هتل خورشید تابان با فاصله کمتراز 10 دقیقه به حرم مفتخر است با ارائه بهترین خدمات و تسهیلاتی متفاوت درمرکز شهر مشهد، میزبان گردشگران خارجی و مسافران تور مشهد 94 باشد و می تواند یکی از گزینه های خوب برای رزرو هتل در مشهد باشد. هتل خورشید تابان دارای 75 اتاق مجهز است که تعدادی از انها سوئیت اپارتمان میباشد و همگی طبق آخرین استانداردهای بین المللی تجهیز و تکمیل شده اند . مسافران تور لحظه آخری مشهدمیتوانند با اقامت در این هتل زیبا لحظات خوشی را تجربه کنند.  انواع اتاقهای هتل خورشید تابان مشهد شامل دوتخته، سه تخته، چهارتخته رویال و سوییت اپارتمان می باشد.این مجموعه یکی از کامل ترین هتل های چهار ستاره مشهد بوده که در نزدیکی مرکز شهر مشهد در خیابان پاسداران واقع گردیده است.

امکانات هتل خورشید تابان مشهد: استخر ،سونا ،جکوزی ،رستوران ،کافی شاپ ،خشکشوئی ،اینترنت بیسیم ،آسانسور ،پارکینگ اختصاصی ،تاکسی سرویس

هتل خورشید تابان

هتل خورشید تابان

هتل خورشید تابان

هتل خورشید تابان


موزه نان مشهد

نان سنتی، یکی از مظاهر فرهنگ و هویت ما در زمینه تغذیه طی قرون مختلفه، که در مقایسه با نان های وارداتی، از میزان سلامت بالایی برخوردارند.در این موزه، مراحل تهیه آرد شامل بذرافشانی، گندم چینی، خرمن کوبی، ابزار تهیه نان شامل دستاس، آسیاب آبی، آسیاب بادی، انواع نان شامل سنگک، نان تنوری ساج و نان تنوری سفال هم چنین رقص اپر که یکی از آیین های خراسانیه و منطبق با باورهای زراعی مردم منطقه ست، مسافران تور مشهد 94 میتوانند از این موزه زیبا دیدن نمایند.  به نمایش درآمده. موزه نان، با تکیه بر معماری سنتی با هدف فعالیت فرهنگی و سیاست تبلیغاتی شرکت ونیاز کارفرما مطرح شده.این موزه، نخستین موزه نان در خاورمیانه ست.گردشگران و مسافران تور لحظه آخری مشهد میتوانند با رفتن به این موزه زیبا با فرهنگ ایرانی بیشتر آشنا شوند.

 موزه نان

 موزه نان

 موزه نان

 موزه نان

 موزه نان

 موزه نان