تور ترکیه

تور مشهد، تور کیش، تور استانبول، تور ترکیه، تور ارمنستان، تور مالزی، تور تایلند، تور دبی، تور قشم

تور ترکیه

تور مشهد، تور کیش، تور استانبول، تور ترکیه، تور ارمنستان، تور مالزی، تور تایلند، تور دبی، تور قشم

هتل های کیش

هتل های کیش

هتل پارسیان کیش

هتل پارسیان کیش یکی از هتل های پر طرفدار کیش میباشد که با چشم اندازی زیبا و موقیعت مکانی منحصر به فرد در قلب جزیره کیش واقع شده است. هتل پارسیان کیش به سال 1374 در جزیره زیبای کیش راه اندازی شده که از لحاظ کیفیتی در درجه هتلهای 3 ستاره تاپ کیش میباشد. قرار گرفتن در میان دو بازار بزرگ، نزدیکی به 4 بازار معروف دیگر،فاصله بسیار کم با دریا، اسکله تفریحی و اماکن تفریحی در کنار امکانات و خدمات مناسب، سبب شده تا هتل پارسیان به یکی از معروف ترین هتل های جزیره کیش مبدل شود. تمام اتاقهای هتل پارسیان به صورت سوئیت و بسیار تمیز و بزرگ میباشد. در تور کیش مهر 94 بهترین اقامت را در این هتل  داشته باشید.    

امکانات رفاهی این هتل شامل:رستوران ،فست فود ،کافی شاپ ،سالن کنفرانس ،سالن زیبایى بانوان ،سالن زیبایى آقایان ،خشک شویی ،اجاره اتومبیل ،کافی نت 

مسافران تور کیش پاییز 94 میتوانند با اقامت در این هتل زیبا و مجهز لحظات خوش و آرامی را تجربه کنند.

هتل پارسیان

هتل پارسیان

هتل آرامش کیش

هتل آرامش کیش

هتل آرامش کیش از جمله هتل های تمییز می باشد که مسافران تورکیش از جمله مسافران هتل آرامش کیش می باشند که در یکی از مناطق گردشگری و تفریحی جزیره زیبای کیش قرار گرفته است. هتل آرامش کیش به بازارهای شهر بسیار نزدیک می باشد مانند : مرکز خرید ونوس و بازار مریم، مرکز خرید زیتون، بازار مرکز تجاری  می باشد و به مراکز تفریحی مانند: اسکله بزرگ تفریحی، سالن بولینگ مریم، مرکز ورزش دریایی ، موجب شده تا هتل آرامش کیش موقعیت ویژه ای داشته باشد. هتل آرامش کیش هتلی بسیار مناسب برای اقامت خانوادگی مسافران تورکیش مهر 94 می باشد.   

هتل های  کیش,   بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش  هتل های مجلل کیش


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.