تور ترکیه

تور مشهد، تور کیش، تور استانبول، تور ترکیه، تور ارمنستان، تور مالزی، تور تایلند، تور دبی، تور قشم

تور ترکیه

تور مشهد، تور کیش، تور استانبول، تور ترکیه، تور ارمنستان، تور مالزی، تور تایلند، تور دبی، تور قشم

هتل های استانبول

هتل دی هاوس نیشان تاشی استانبول

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

هتل دی هاوس هتلی 5 ستاره در منطقه تجاری تاشی استانبول واقع شده است.فاصله هتل تا فرودگاه آتاترک 20 ذقیقه رانندگی و تا تنگه زیبای بسفر و کاخ دلمه باغچه کمتر از 500 متر میباشد.هتل دی هاوس دارای 44 اتاق است که برای مسافرین تور لحظه آخری استانبول  دارای امکاناتی از قبیل سیستم تهویه ، چای ، قهوه ساز ، وای فای رایگان و ... میباشد. حمل و نقل مسافران از هتل به راحتی انجام میشود.از امکانات هتل میتوان به باشگاه ، کتابخانه ، رستوران ، کرایه اتومبیل،پذیرش 24 ساعته  ، نگهداری از کودکان ، لاندری ، خشکشویی ، اتوکشی ، اتاق جلسه ، اتاق وی آی پی ، سوییت ماه عسل ، روزنامه ، آسانسور ، وای فای رایگان ، خدمات گردشگری تور لحظه آخری استانبول و ... میتوان اشاره کرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 هتل 5 ستاره ریکسوس

 هتل 5 ستاره ریکسوس جایگاه مناسبی در شهر دارد.این هتل  در قلب استانبول (میدان تکسیم) واقع شده است و مناسب برای مسافران تور لحظه آخری استانبول و به مراکز اصلی شهر و مراکز خرید عالی ست. فاصله تا فرودگاه آتاتورک 20 کیلومتر و تا فرودگاه سابیها 41 کیلومتر است. این هتل دارای  200 اتاق میباشد. تمامی اتاق ها با ترکیبی از طراحی مدرن و تاریخی ساخته شده اند و برای مسافران تور لحظه آخری استانبول شامل تلویزیون، سیستم صوتی، اینترنت، حمام و سرویس بهداشتی، سشوار، لپ تاپ، مینی بار و سرویس اتاق 24 ساعته می باشند.این هتل شامل  رستوران اصلی سرپوشیده، رستوران آلاکارته و بار، استخر سرپوشیده، خدمات اسپا، سونا، جکوزی، حمام ترکی، خدمات درمانی و مراقبت های زیبایی، ماساژ، باشگاه بدنسازی،خدمات خشکشویی و اتوشویی، آرایشگاه، سالن کنفرانس و اینترنت می باشد..

 

 

 

 

 

 

 

 

 

رستوران اصلی هتل برای وعده های ناهار و شام به صورت از پیش رزرو شده و خارج از رزرو آماده پذیرایی از مسافرین تور لحظه آخری استانبول می باشد، همچنین امکان سرو غذا در اتاق هم با پرداخت شارژ جداگانه وجود دارد.

خدمات ورزشی:
مراکز ورزشی و مراقبت های درمانی، آماده ارائه خدمات به مسافرین تور لحظه آخری استانبول این هتل می باشد. خدمات این مجموعه شامل حمام ترکی، سونا، اتاق بخار، استخر سرپوشیده و یک مرکز تخصصی بدنسازی می باشد. مجموعه اسپای هتل با خدمات ویژه برای مراقبت از پوست و بدن، ماساژ(ماساژ درمانی با لجن و خزه، ماساژ کلاسیک اروپایی، ماساژ با فوم وخار،) همچنین این مجموعه با سرو آب میوه های تازه، نوشیدنی های گرم و اسنک بصورت شارژ جداگانه آماده پذیرایی از مسافرین گرامی می باشد.
سایر خدمات هتل برای مسافرین تور لحظه آخری استانبول:
اینترنت بی سیم در لابی هتل و اتاق ها با سرعت 10 مگابایت، پارکینگ، سیستم نظافت روزانه اتاق ها، خشکشویی و اتوشویی، مینی بار و تلفن.
ساعت تحویل اتاق به هنگام ورود در ساعت 2 بعداز ظهر و تحویل دادن به هنگام خروج 12 ظهر می باشد.
این هتل نزدیک به مراکز خرید و مکانهای تاریخی است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مطالب مرتبط:

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.